Jdi na obsah Jdi na menu
 


Obrazek

- Neskutečně ostrá verze svého nitro bratříčka! Nitro výkon s pohodlím elektriky, zadní náhon, vysoké zdvihy - radost a zábava v každé zatáčce!

HPI E-Firestorm je první elektro truck se zadním náhonem vypuštěným společností HPI Racing a to po několikaletém vývoji a sbíraní zkušeností z HPI nitro trucků které jsou velmí úspěšné! Je připraven hned z krabice, E-Firestorm je továrně sestaven a nalakován, postaven z odloných dílů nitro verze a další díly byly dizajnovány za použití nejnovějších vývojových počitačových programů a inženýrského know-how.

E-Firestorm vyplňuje mězeru v HPI výrobcích a stává se prvním elektro 2WD truckem! HPI dizajnéři byli inspirováni výborným nitro truckem Firestorm 10T ale i dalšími závodními trucky nejvyšši třídy.

 01t.jpg

01tr.jpg

E-Firestorm je je závodní 2WD Monster Truck s tuhou konstrukcí rámu, kompletně sestavený a připravený k jízdě. Stačí nabít baterii a vložit ji do připravené schránky na podvozku a můžete vyrazit na trať. Jedinečný podvozek E - Firestorm je zcela nové konstrukce a využívá přitom HPI příslušenství. Podvozek je vyroben z kompozitního rázuvzdorného plastu je modulárně navržen tak, aby přední a zadní díly nápravy mohly být snadno demontovány v případě servisu.
Pro zvýšení odolnosti je podvozek vyztužen žebrováním. Spodní strana je dokonale hladká se zapuštěnými hlavami šroubů a přední část s ocelovou deskou držáku přední nápravy nastavenou nahoru pro hladké sklouznutí při skocích.
Baterie je uložena ve schránce ve střední části podvozku. Tím je dáno vhodné rozvržení těžiště pro dobrou stabilitu při skocích a zároveň co nejníže umístěné těžiště pro hladký průjezd zatáčkou. Výměna baterie je jednoduchá a rychlá, se speciálně navrženými samostředícími robusními šrouby. Toto řešení umožňuje bezpečné a pevné upevnění baterie bez vibrací a je v kategorii 2WD nadstandardním závodním řešením.
 

chassis.jpg

V zadu namontovaný motor poskytuje nejlepší rovnováhu pro zavěšení zadních kol, dovolující využít přenos síly od motoru k zadním pneumatikám pro maximální účinnost na jakémkoli typu povrchu. Umístění motoru také dovoluje použití nových druhů střídavých motorů pro snadnou montáž na lože motoru a je tou nejlepší příležitostí k bláznivým maximálním rychlostem!

Na boku je nainstalovaný HPI RF-1 2 kanálový AM přijímač a nový SC-15 elektronický regulátor otáček (ESC). Je zde spousta místa pro jakýkoli jiný regulátor nebo přijímač. Výstupek antény je umístěný přímo vedle pozice přijímače, usnadňuje vyvedení do trubky antény.
Umístění serva se servosaverem je také s důrazen na nízko položené těžiště. Standardní a spolehlivé HPI SF-1 servo můžete snadno a rychle vyměnit za jiné, které bude více vyhovovat vyšším závodním nárokům.
E - Firestorm užívá tuhá extra dlouhá ramena nápravy, která jsou odpružena nastavitelným tlumičem, který má možnosti různého výškového zavěšení. To dělá E Firestorm hbitým a snadno ovladatelným ve všech podmínkách!
Tlumič nárazů jsou přesně naplněny olejem pro výjimečné namáhání při skocích. Snadno seřídíte výšku odpružení tak, aby se podvozek lépe přizpůsobil na hrubých nebo hladkých površích
E Firestorm je vybaven motorem “540” s regulátorem HPI ale konstrukce umožňuje bez problémů použít jakýkoli odpovídající motor a regulátor a přizpůsobit E Firestorm vlastním představám

 

  • Kompozitový

    dims.jpg

    plastový podvozek
  • Kovová převodovka 2,6:1
  • Olejové stavitelné tlumiče
  • Nová hotová DSX-2 barevná karosérie
  • dvěma šrouby jištěný kryt bat
  • Přední a zadní 12 mm šestihranný unášeč  

 

  • Délka: 425 mm
  • Šířka přední: 325 mm
  • Šířka zadní: 327 mm
  • Výška: 152 mm
  • Rozvor: 292 mm
  • Kola: 53 mm
  • Unašeč kol: 12 mm šestihran
  • Karosérie rozměry: 413x159x101 mm
  • Náhon: 2WD
  • RC souprava: HPI TF-1
  • Servo: HPI SF-1
  • Regulátor: HPI SC-15
  • Motor: HPI 15T

modelexpo.jpg

gettingstarted.jpg